wtorek, 21 października 2014

ten tydzień

Na zachętę - informacja od Pani do rytmiki - Witajcie drogie Mamy i Tatusiowie:) Zapraszam na piątkowe zajęcia z rytmiki. Mały Maestro drzemie w każdym maluchu! Wesołe zabawy, piosenki dostosowane do wieku, aktywne słuchanie muzyki, gra na instrumentach i mnóstwo twórczej ekspresji!!! Przyjdź i przekonaj się sam:)

zatem dziś plastyka, w czwartek o 10.30 Tarapaty (plus spotkanie z p.kosmetyczką i upiększanie dłoni i paznokci), a w piątek o 11.00 (maluszki) i 11.30 (dzieciaczki powyżej 1,5 roku) rytmika. Aktywny tydzień przed nami. Do zobaczenia w Stonodze!!

ps - do Mam które wczoraj uczestniczyły w aerobiku - też Was wszystko boli tak jak mnie? więc dziś odpoczynek, ale ja od jutra mam ambitny plan treningu - tak jak mówiła trenerka min. 45 min... napiszę wieczorem, czy mi się udało, też możecie pisać jak Wam idzie - będzie większa motywacja tak jak wczoraj rozmawiałyśmy powodzenia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz